Puppies..

Slutar skolan om drygt en halv timma, vill gå nu.. Vi gör ingenting nödvändigt ändå, jag menar det är ju inte så att vi har något att ta upp i 120 jävla minuter? Två timmars mentortid, kul..

Under tiden kollar jag runt lite och jag vill ha en hund, vi har ju redan hur mycket djur som helst men jag menar.. Två helt störda hundar, haha nej de är söta o så men ibland vill man slå ihjäl dem så därför vill jag ha en egen. Nää.. Fy vad hemsk jag är, vi säger så här- Jag älskar lilla pepsi och bamse sålänge de är tysta men en egen liten valp som jag kan älska, en av människans bästa vän!
Sockersöta! Jag vill bara äta upp dem !! Se så goa


How cute?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0