Orkar jag med festande ikväll igen?

Min kära Linnea hade tänkt att ha en liten hemma fest med allt trevligt folk och självklart har jag tänkt att dra dit. Men frågan är om jag orkar.. Har fortfarande inte sovit! Jag hade iallafall tänkt att dra dit och vara där en stund, om jag blir för trött kan jag ju bara gå hem och dricka hade jag inte tänkt att göra ikväll heller(man kan ha kul utan alkohol i kroppen!!) så jag lär ju inte bli så mycket tröttare då om jag inte dricker så jag klarar nog mig...

Nu är frågan bara
- Vad ska jag ha på mig ikväll?
- Hur ska jag ha mitt hår?
Det tar jag reda på nu så ciaaoo!

En dålig bild på mig igår.. Ignorera min gigantiska hand..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0