Lördag 2011-08-13

God Morgon! God Dag! God Kväll!

Igår var vi i oskarström som sagt, sen med sista bussen(2.18) åkte jag, Martina och några fler hem till en i här i Åled. Killarna fortsatte dricka och själv låg jag och glodde på film hela natten, -rolig jag är på efterfest va?!
Tillslut var klockan "morgon" och då gick alla och la sig men jag har då inte sovit någonting.. Om jag är trött eller?! Men får skylla mig själv, sen är det ju bra med på sätt och vis.. För hade jag somnat där runt 8 hade jag inte vaknat upp förens sent idag och jag har inte så stor lust att sova bort min dag.. Haha, ja rörig text men jaja lite om min gårdag/natt osv..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0