Torsdag 2011-04-28

Igår kom Ronja hem till mig igen senare mot kvällen och sov också här. Idag gick vi upp ganska tidigt åt frukost sen kom Sandra & då blev det till att gå upp till andra sidan åled för att ta bussen.

När vi kom in till stan gick jag och mötte mamma och fick pengar utav henne. Då gick jag Sandra och Ronja till Espresso House, där jag tog mig en Frappe- Big Love! Sen gick vi i stan, de köpte lite fint och jag fixade mitt Legg. Haha jag är så efter... Nu när jag snart är 17 fixar jag legg till mig .. Illa må jag säga.

Efter att vart i stan i flera timmar tog vi bussen hem. Nu har jag precis kommit hem efter en långpromenad med hunden.. Det behövdes verkligen säger jag ba!.. Har haft så mycket tankar i huvudet och ja, jag har varit orolig och kännt mig så osäker och ledsen över allt. Men ändå vet jag inte varför.. Jobbigt. *suck* Blir så arg på mig själv! Hatar att vara på sådana här humör. Jag är nog inte den ända som får såna här humör eller? Kan jag inte tänka mig.. Erkänn irreterande?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0