Onsdag 2011-04-06

Det blev inget bloggande för mig igår, men jag hade ingen tid för datorn och aa.. min usb är borta igen så kan inte slänga in bilder *suck* Igår var jag iallafall i skolan sen efter det blev det en sväng hem och sen åkte jag in till stan igen och dansade, vi tjejer är redigt grymma nu ;) Efter dansen åkte jag hem till mini, där satt vi ett bra tag och snackade massa skit och åt isländskt godis.. Åååh!! För island! De har fan ta mig det godaste godiset i hela världen! Haha ska igentligen tagga ner med allt godis men igår kunde jag ju inte låta bli o äta :$

Idag slutade jag elva så då följde min kära Felicia med mig hem, det var jätte längesen vi träffades.. Riktigt tråkigt! Men har iallafall haft en trevlig stund med stumpan nu. Nu har hon åkt till sin pög och jag ska snart till min. Mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0