Måndag 2011-04-25

Godmorgon Sverige!
Jag har inte bloggat på hela helgen.. Ops! Men jag har haft anledningar typ. Man vill ju inte sitta o söla framför datorn när det har vart så fint väder och vännerna har varit hemma hos mig så dom har man ju varit med.

Nu är det här sista dagen på lovet och jag hoppas att denna blir lika bra som alla andra! Hela helgen har jag varit ensam hemma med Systrarna Lövqvist & mina fina vänner. Dagarna har bestått av Solning, tjejsnack, grillning och lite festande. Inatt skiljdes jag och vännerna inte heller åt, utan jag Hanna, Jasse och Ronja sov hemma hos Ronja och nu har vi startat dagen med frukost ute på altanen i det fina vädret. Snart ska Jasse & Hanna dra så då blir det en massa solning med Ro.



Eh.. Varför är mina vänner så söta ? :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0