Fredag 2011-04-22

Idag får man hoppas att det blir en bra dag, spenderade halva natten på akuten så mycket har man inte sovit. Jag kom hem vid halv två, somnade vid fem tiden. Jag kunde inte sluta tänka på allt som hänt.
Ja Igår gick ju inte saker som de skulle! Mina fina tjejer var med om en hemsk olycka. Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att dem klarade sig så bra! Man kan säga att de verkligen hade tur i oturen. Jag älskar er tjejer♥

Nu ska jag iallafall våga mig ut med mopeden för att åka in och fixa lite dricka. Sedan träffar jag Tjejerna som var med igår, vi ska prata om allt och ja ta det lugnt och bara vara glada över att alla lever!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0