Tacos står på menyn..

Lyckans Törnqvist här då! Har varit sugen på något gott hela dagen, har gått och tuggat tuggumi hela dagen för allt socker sug, men nej nu har jag börjat tröttna på min kropp och att jag går och små äter så får lura magen lite hit o dit. Då funkar tuggumi perfekt! Men eftersom jag inte gått och små ätit värken igår eller idag så står Tacos på menyn mihihi så nu är jag lycklig!

Slänga mig i ett bad sen innan Kungarna av Tylösand börjar, hade tänkt o ge mitt hår lite lyx med hår inpackning och så får jag se om jag tar o slänger på en ansiktmask med ;)
Nu blire maaat!♥

En gammal bild på mig.. Funderar på att skaffa brunt hår igen! Men vill ändå ha ljusare hår /: knepigt..


Kommentarer
Anonym

Åhh tacos som är så gott. :P

2010-09-30 @ 11:07:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0