Söndag!!

Första inlägget för dagen, men har bara legat o myst med Älsklingen idag.
Riktigt härlig fest igår!! Först startade allt hos Sandra senare drog jag o felle ut för o träffa lite folk sen åkte vi upp till vrenninge där jag livade upp stället med min härliga humor haha.. Sedan var vi hos Sandra igen och då var jag och felle inte så "fina flickor" som vi hade klätt ut oss till längre hehe blev kanske lite för mycket dricka.

Nae idag som sagt tog jag o min baby det bara lungt, har verkligen saknar att få vara honom så nära! Att få vakna upp brevid honom varje söndags morgon och bara få känna av hans närhet! Mhmmm LOVE IT!
Nu ska jag sätta på The last song!

lille sandra.

Hampus


felle o jag ;)


hahahahaha cooling (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0