Snart dödar jag honom!

Sitter på svenskan och jag får snart världens utbrott! Jag vill döda honom..

Helt seriöst jag fattar inte hur man kan klara av att skoja om självmord, liksom vad är poängen? Folk som går runt och säger "gå och häng dig" och sånna hemska saker kanske inte vet om att de runt omkring kanske har förlorat någon nära eller känner någon som har förlorat någon på ett så hemskt sätt som självmord. MEN FÖR FAN MAN TÄNKER ÄNDÅ!! Liksom vem som helst kan ha förlorat någon och det är fan inte kul o få höra sånt, det svider så jävla mycket inom en, liksom om det nu är så kul med hägning varför hänger du bara inte dig själv då? Då slipper liksom andra lida med ditt omogna beteende!!

Liksom på alla lektioner är det en eller annan som han säger "gå och häng dig" till. Fyfan din omogna jävel, vem fan har sån humor vem fan skrattar när du säger så? Nae du det är frågan.. För det är verkligen inte kul! Idiot jävel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0