Måndag- Skolan igen då..

Skola om ca två timmar Sen ska man sitta på hotellkunskap i tre timmar, Låter inte dit toppen? :D Haha det är det knappast!
Jag har precis varit inne i duschen för att vakna till lite, Har sån jävla huvudvärk och det är säkert tack vare martinas jävla alarm signal! Fyfan vad jag hatar den hennes klocka ringde minst 80 gånger imorse och hon vet fan inte hur man stänger av den värkar det som, hon tryckte bara på "z" hela tiden även om hon var uppe ..-.- Nae jag ska aldrig mer sova brevid någon som inte har sovmorgon samma dag som jag! Drömmer bara mardrömmar från det alarmet nu !!

Nej nu hade jag tänkt att jag ska upp och ta mig en god frukost om jag orkar, Är inte så sugen på någon.. Sen blire sminket och fix sedan plugg i skolan! ;(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0