Lördag!

Nu vare Lördag och ikväll blire ännu mer fiiestande. Fyfan min kropp är helt död, har legat och delat säng med elin och ronja och min säng är verkligen inte den största! Funderar på om jag ska lägga mig en stund o bara vila ögonen? Låter bra men vet fan inte om jag vaknar upp igen då.. Hehe Igår kväll var vi några st hos hampe och senare drog vi hem till snövit. Mycket trevligt vare! ;)
Förutom att det finns ju vissa idioter som inte har bättre liv för sig än att försöka förstöra andras, men aa som sagt vissa är ju mognare än andra! Ja man får ju hoppas på att de växer upp någon gång! eller nae men kanske inte ska hoppas på för mycket här.. HOST! -.-
Ikväll blire maskerad fest :D Men jag vettefan vad jag ska vara ännu, vi tjejer fick bokstaven F och jag har ingen aning om vafan man kan klä ut sig till då,men vi kommer på något. Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig i ett bad så att känner mig lite mer levande kanske :)


bilder.nu (Y)

Denna flicka älskar sin pojkvän :$







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0