Ligga o lata sig eller ut o springa?

Hmm jag är ju jävligt pigg o glad men vill ändå bara ligga o lata mig, men vill vara duktig o dra ut och spring.. Jobbigt läge!! Eller så latar jag mig idag och springer imorgon eller lite senare kanske? Så får det nog bli ja!

En aning seg skoldag men ändå jävligt skön, äcklet i min klass var inte där så mihihi mig blev glad! Jo nu är det så att en tjej sitter och stirrar på mig hela tiden och är typ kär i mig för hon frågar alltid random saker om mitt liv o förklarar typ om hur hennes liv när man inte ens frågat? Sen när man står ute o röker i fredes frågar hon om hon får göra mig sällskap o trevlig som jag är så fick hon ju det men sen försöker hon ta mig i handen.. Liksom hur skev får man vara >.< OCH JAG SÄGER DÅ DET!! Hon är ju inte den snyggaste.. Snart söker hon la upp vart jag bor också och kommer och våldtar mig när jag ligger och sover :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0