I'm a sick sick girl..

From sweden world!

God morgon God morgon.
Vaknade för en halvtimma sedan har suttit o muppat mig med tini som kom in o väckte mig. Är hur jävla trött som helst har vaknat minst fem gånger inatt pågrund av min hosta. Jag har iallafall börjat få tillbaka min röst så nu ska bara host fan bort. Idag blire bara att sitta hemma o gosa ner mig i mitt täcke o ligga där hela dan o kolla film.

ÅÅwh jag kollade på What a girl wants igår, riktigt länge sen jag såg den nu, jag ÄLSKAR den filmen! Men stör mig en aning på att dom har utmärkt den som komedi men jag tycker bara att det är depp film maha, liksom vad är det roliga med den? Jag ligger o lipar nästan hela tiden, o tro mig det gör jag inte ofta till filmer! :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0