I know some shits so hard to swallow..

Hon är som regnbågen, målad i himmelens alla färger. Hon har skratt på läpparna, och ögonen glittrar. Men bakom fasader, av färger och skratt, glömde vi bort att det regnar i hennes ögon..

God Eftermiddag !
Vaknade för en timma sedan, har knappt kunnat sova, bara legat och tänkt. Men klart om han inte bryr sig, varför ska jag ens försöka?
Idag hade jag tänkt o åka hem till mamma, hon är helt på mig! Men är glad över att hon iallafall försöker, Just nu är hon nog den som jag behöver mest. Blir nog att jag träffar Andrea (mini) också hon är ju trots att den som kan få mig allt tänka på annat i sånna här tillfällen! Tack för det underbara du!♥


Kommentarer
Tilda

Hej, roligt att du uppskattar min dikt "hon är som regnbågen". Vill du läsa orginalverisionen av den eller läsa mer av mig, gå in på min blogg.

(fråga innan du kopierar i framtiden,tack)



MVH Tilda

2011-09-28 @ 21:47:19
URL: http://kugghjulspojke.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0