En liten text från mig till dig..

Sista inlägget för idag och jag tänker skriva några fina rader till den finaste personen i mitt liv!

Jag vill bara börja med att tacka dig för att du funnits för mig hela tiden, du är en vän som är svår att hitta! Jag hade turen som fann dig, du är den finaste vännen jag har det är inget jag bara säger, jag har många fina vänner men du tar priset! Jag ser verkligen upp till dig för du har den finaste personligheten och du kan alltid få folk och skratta, speciellt mig. När jag mår dåligt ser du det på mig utan att jag ens behövt säga något, det är så en äkta vän ser en. Vi har gråtit och skrattat ihop vi har delat de sjukaste och de bästa minnena. Du är mitt liv jag kan inte tänka mig ett liv utan dig vid min sida, även om vi inte ses eller pratar varje dag så är du alltid med mig.. I mitt hjärta! Det finns så mycket mer jag har att säga men..Andrea Jonsdottir jag älskar dig BÄSTAVÄN!

Kunde inte hitta mer seriös bild :$


Kommentarer
DIN mini ♥

awe gumman :') jag är verkligen glad att jag har dig! du är så jävla underbar! jag säger bara en sak... bästa vänner livet ut!♥

Du har alltid ställt upp för mig, är så jävla glad över att jag har en sån fin och äkta vän som dig ♥

om jag skulle förlora dig vet jag inte vad jag hade gjort...VI hade turen som fann varandra, jag är glad över att vi alltid kommer överens, vi har aldrig bråkat på riktigt, och ändå har vi nästan kännt varandra hela livet. Jag skulle kunna skriva här i evigheter, men jag är rädd att det inte skulle få plats :) jag älskar dig oavsett vad som än händer!♥♥♥♥

2010-09-23 @ 00:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0