Det är sjukt..

Hur mycket man kan älska någon! Just nu hatar jag verkligen att jag älskar dig.. Jag vet inte om jag kommer klara det här med tanke på allt vi gjort tillsammans och hur lycklig jag blev när du fanns hos mig, så är det fina helt plötsligt över? Du har fått mig att skratta, du har fått mig att gråta men det bästa.. Du fick mig att känna lycka och kärlek. Du är en av dem jag inte kan tänka mig ett liv utan, den person jag vill ha vid min sida tills jag slutar andas o när mitt hjärta slutat slå. Du var min prins, mitt hjärta varför bara lämna allt här? Är det nu jag ska gå vidare och hoppas på att allt vänder och att du försvinner ur mitt liv så jag slipper smärtan eller är det nu jag ska vänta och se vad som händer mellan oss så att jag kanske en dag igen får ha dig brevid mig när jag vaknar, få höra dina hjärtslag när jag ligger på ditt bröst och väntar på att du ska säga något fint till mig?
Du säger att jag är ditt livs största kärlek varför, varför ska du då göra så här? Vad var du rädd för när du inte vågade säga till mig att det var över, att du inte ville ha mig kvar i ditt liv längre, varför dröja och låta mig sjunka ner till botten? Varför låta mig lida på detta sätt, varför plåga mig så förjävligt?
Jag ÄLSKAR dig Hampus Loo glöm aldrig det!


Bild på mig och killen jag föll för så starkt!
2009-07-25


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0