Chihuahuan från Beverly Hills


Har precis haft en liten film kväll med Tini min underbara syster. Alltså jag är så jävla mesig!! Vet inte vad det är med mig men började fan lipa te denna filmen haha kanske har humörsvägningar för min rygg värk? Kan det vara det? Måste vara något sånt iallafall för har så jäkla ont! Sticker till i hela ryggrade hela tiden det känns som att jag får värsta fete stöten i ryggen hela tiden..

Nae fram med colan och chipsen för nu ska Jag sätta på en till film och bara lata mig. Får se vilken film det blir, men inget mer bloggande idag hade jag tänkt så god natt på er ;*


Kommentarer
EmmaaFeliciaa

haha jag vill fan se den filmen xd var den bar eller bara någon som man ba jaja den var väl okej?:)<3

2010-09-13 @ 20:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0