tråkig blogg..

Jag vet att jag är dålig på att blogga. Och att jag knappt lägger upp några bilder, men när vi har fixat internetet så att det funkar som det ska och jag har fått ny mobil ja då ska jag försöka ändra på denna situationen! Och så lär de la bli lite roligare inlägg och så med, ni får ge mig lite tips om vad ni tycker att jag ska blogga om.
Nu ska jag sova och vakna upp i mitt drömland där bara du finns. :)

Jag ser oss i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund, men jag vaknar upp i min ensamhet i vårat så kallade
rum. Då vill jag bara somna om igen och vakna upp i min dröm! En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0