Snark klar!

Nu är jag strax klar med det mesta, jag har städat undan i mitt rum rensat i massa skolsaker och rensat garderoben nu måste jag bara ta tag i mina skolarbeten som ska vara klara denna veckan. Det kanske hade varit bättre om jag börjat med det för de är ju trots allt viktigast? Men men har ju tid imorgon bitti med för jag börjar ju inte förens klockan 12.15 :)
Nu ska jag köra igång med att hitta ett recept som jag ska göra på tisdag i "kallköket" tror jag gör någon enkel soppa eller nå :$ Strax ska jag sova så jag säger god natt här ♥

För mig som älskar räkor passar kanske:
Tom yam-soppa?

Eller:
Burmesisk soppa?


Eller något liknande får leta lite och hitta ett lätt recept!
Men visst ser dom någolunda goda ut?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0