Seg dag

Gud vilken seg dag! Jag har varit i stan hela dagen, först skolan och hade inte internet under hela lektionen sen gick jag i stan med Ronja och kollade lite kläder som jag blev sjukt kär i men blev inget köp, pengarna kommer ju inte förens på fredag.. Efter den härliga rundan i stan fick jag vänta i en timma på Marika och sen var det utväcklings samtal. Och vet ni vad? Jag blev skit glad när jag fick höra hur jag låg till, alla "kommentarer" från lärarna var positiva, jag kunde inte sluta le när min klassförståndare sa allt de skrivit. Jag kanske överreagerar? NAE inte alls! Jag har faktiskt börjat ta tag i skolan på riktigt nu, innan skolkade jag minst två lektioner om dagen nästan och låg verkligen dåligt till men nu nej då, nu är jag helt klart bäst :D Hahahaha!
Nu ska jag skriva klart mitt arbete om rätterna så det blir klart sen får man se vad som sker.

såhära glad va jag :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0