Min älskade sötaste underbara Lillebror fyller år idag!

Juste ja glömde nämna en sak innan för mitt lilla damp men detta gör bara så att jag får ännu mer sneflipp för jag kan inte åka och hälsa på min Underbara lillebror Fredrik som fyller Nio år idag. Och det gör mig så ledsen! Han har nämligen flyttat och nu bor han i Rydöbruk (äckligt ställe) för att min mamma har allvarliga fel i huvudet så mina två småbröder (Fredrik och Jonny) bor på jourhem. Och nu får jag inte tag på Mamma och jag vet inte vart i Rydöbruk som dom bor..

Bortsätt från att jag är arg för att mamma har sabbat allt för mina bröder och mig så är jag faktiskt ganska glad för det är mest mamma som får lida, nu har hon inte några barn kvar som ni kanske förstått? Jag bor ju hos fosterfamilj som då är hos min Barndomskompis. Och min storebror fick ju flytta från mamma så nu bor han typ på ett "sköthem" eller vad man ska kalla det och nu bor mina två småbröder hos En riktigt trevlig kvinna. Jag har bara träffat henne en gång, men jag gillade verkligen henne så jag hoppas att hon gör så att min bror får världens bästa fördelsedag!

Flera års gammal bild på mig och Fredrik. Men visst är han söt?!

Puss hej nu ska jag göra PIM-test.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0