Just close your eyes.. Sometimes it helps.

Fick nyss igång vårat internet igen här hemma. Sitter och tänker på allt möjligt, har mått ganska dåligt över både det ena och det andra de senaste dagarna. Men jag har fått vila ut en del och så har jag bara tagit det lugnt i helgen. I fredes låg jag i soffan hela kvällen som en död ko och kolla på film. Igår var det film och mys med Empe och Tini senare mot kvällen drog jag hem till Poppe och var där med älskade Emmelie som har varit så saknad! :) Inatt fick jag möta Hampus full som ett svin ca klockan 3 på natten och aa han var då la inte frisk i huvudet haha, somnade vid sex-sju tiden i morse tack vare apan. Men han fick iallafall mig på bra humör.
Nu har jag städat undan i hela mitt rum så nu är det bara o börja rensa garderoben! Vi hörs sen.



Kommentarer
FS

<3

2010-10-24 @ 17:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0