Ja jag vet att klockan är två, och det är sent för en söndags kväll!

Njaa så mycket kanske den inte är, men första inlägget för helgen iallafall. Har haft en sjukt bra helg, förutom idag kanske haha! I fredes vad jag i stan med mina töser och senare mot kvällen drog jag hem till petra och där blev det kanske lite för mycket hehe. Igår var jag med riktigt trevligt folk. Alltid lika kul med annat folk än bara oskarströmare typ. Idag har jag inte alls mått bra, jag har legat och skakat och varit arg och glad o bläää humör svägningar! Nu ska jag snart sova för jag är sjukt trött och jag har verkligen försökt att hålla mig vaken idag för att kunna somna nu i kväll och de kommer jag absolut kunna! Goooood natt!

INTE okej! Hmm.. kanske skulle ta en lugn fredagskväll ist?
Slippa se dessa hemska bilderna efteråt ;S ser ut som en ner drogad häxa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0