Ett jävla tjat om denn jävla snö!!

Alla på Facebook skriver ju föfan bara om den plågsamma snön? Liksom jag tror alla har fattat att det har snöat eller att det nu snöar. Men det är fan inget o vara glad över, visst som sagt den är fin och mysig men den är KALL och BLÖT och man måste ha på sig hela jävla garderoben för att inte frysa!

Stör mig på snön nu och på jävla jockiboi och Nemo, kollade nyss på "Kungarna av Tylösand" och aa jag tycker bah att dom två killarna är så patetiska.
Jag är självklart inte den ända som läst Paow's blogg och som sagt Jockiboi är så jävla patetisk! Paow är en utav mina favorit bloggerskor och jag tycker att det var fel av henne vad hon gjorde men det äcklet jocke gjorde är ju fan bara så idiotiskt, vem gör något sånt?

Jag säger då det om jag kännt någon som var sån vet jag fan inte vad jag skulle göra :S
Nu ska jag hämta något gott o dricka och föresten ska jag ju bli glad med! Slipper ju skolan idag för det är ett STORT plus♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0