AH.. WTF?

Ingenting funkar på min jävla dator .. Jag kommer inte in på min spotify och jag kunde inte logga in på min blogg igår när jag kom hem och inte idag heller förens nu.. Jävla skit känns ju dock lite segt utan musik!
Jo som sagt jag har ju inte kunnat blogga igår kväll och i eftermiddags för att det inte har funkat alls här, men är äntligen inne igen. Idag försov jag mig ganska hårt.. Hade ju sovmorgon också men kom inte till skolan förens klockan två så slutade vi efter ca 20 min så det var ganska onördigt att ens dra dit. Efter skolan följde Ronja med mig hem och vi har bara suttit och snackat lite skit och kollat på tv och segat.
Imorgon äre skolfoto och det är bara bläää för mig, temat blir typ glasögon? haha .. Men nu hade jag tänkt att jag skulle försöka sova för ska upp tidigt för att göra mig iårdning till skolfotot som vi har direkt på morgonen. Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0