Så var det redan ny dag!

Har inte bloggat något med tanke på att jag inte varit hemma, eller jo en stund men då tillbringade man lite tid till Ronja så det blev inget med datorn att göra alls, förutom fuldansen då hehe.. Men jag hade en riktigt härlig gårdag få man la säga, Var i stan med Mini och sedan suttit på jävla Fartvinden i tre och en halv timma och bara lyssnat på en jävla gubbe som pratat. Och rastlös som jag lätt blir så fattar jag inte att jag stannade kvar efter den första och kanske tillockmed den värsta timmen på länge.. He He He! Nu hade jag tänkt o våldta min lilla säng och typ försöka sova?! låter toppen. (:

Minis fina suddiga bild på mig går inte att vända på :S  Men ni ser lä ändå hur smexig jag var.. He Ha He!
GOD NATT!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0