Mina snyggingar är så braa!

Ligger i sängen brevid Ronja och Amanda vi alla är nog en aning trötta efter att bara ha legat och segat framför Tvn hela dagen. Vi kollade tillockmed på Nyheterna men nae om rökningen kom inte idag. Jag hoppas dock inte att jag kommer med för som sagt är jag inte så smart och jag sa ganska onördiga saker och saker jag kanske inte borde ha sagt ? Jag borde börja tänka lite mer!
Men förutom att ha oroat mig över att det skulle ha kommit upp idag så har jag haft en riktigt trevlig dag med mina töser och fått ett flertal ögonorgasmer när vi kollade på Stamp the yard 2, Killarna i filmen är HETA!
                                                                                                                       

Imorgon har jag och Ronja Sovmorgon igen för vi har Tema dag. Det ska handla om våld och lite sånt, lär ju bli intressant! Nu ska jag lägga mig och försöka sova eller nå. Natti!

Ro och Amanda♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0