Frusen.

Det snöar snöar och snöar! Jag känner mig som en snögubbe jag är så frusen jag vill ha värme, men ingenting är varmt nu tycker jag..
Jag har inte bloggat något idag för jag hade dels inte tid i morse för jag och Ronja sov lite längre än vi skulle(även fast vi hade sovmorgon). Sen så hade vi ju tema dag i skolan om våld så vi fick inte ha våra kära datorer framme.
 Och fy så läskig han va
..Seriöst jag blev skrämd av han som skulle visa försvarsgrepp, han hade säkert hundra tix och han tafsade på sin "medhjälpare" och aa blää han var äcklig jag ville bara gå o lappa te honom det handlade ju trots allt om våld hehe men hade ju inte varit så smart om jag gjorde de.. för då hade han la börjat tafsa på mig O.o! Men nog om de haha! Såg någon på de lokala nyheterna i morse? Jag var som tur va inte med, jag hade ju skämt ut mig riktigt reält om de hade med intevjuen med mig.. Så de tog bara med Sandra och Emelie som iallafall är någolunda normala haha ;) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0