Datorkunskap.

God morgon!

Hej hopp jag börjar bli lite dum i huet av den här skiten. Man måste ju tänka på allt i datorkunskap, jag blir gaaalen! När denna lektionen är slut åker jag nog hem för att vila mitt dunkande huvud lite. Jag vaknade halv fem i morse och kunde sen inte somna om så jag la mig i soffan och kollade på tv tror ni inte jag somnade då och sen försov mig ? Jag missade självklart bussen så kära Marika körde mig. Det blev ju ingen vidare start på dagen och sen att man ska behöva sitta vid datorn hela förmiddagen med huvudvärk gör det inte så mycket bättre.. Men men jag får se om jag orkar stå i köket hela eftermiddagen sen, annars bär det hemåt för att sova! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0