Då var helgen slut!

Det är ju lite synd att helgerna går så jävla snabbt! Men har haft en mysig helg, jag har bara tagit det lungt. Igår satt jag på CG hela kvällen och julpyntade lite och satt och snackade om allt möjligt med Fisse och Marie riktig mysig Lördagskväll de! Senare mot kvällen åkte jag med Hampus hem och då blev det massa gooosa!

Idag vaknade jag som sagt upp hemma hos min älskling och vi har nästan bara legat och slöat oss, det är ju trots allt söndag och då händer ju inte så mycket då. Men vi städade ändå undan lite i hans bombade rum och flyttade runt lite, vi hann inte riktigt klart med de för han skulle iväg men det får man göra klart någon annan dag ! Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ta något att äta. Pussen♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0