Börjar tycka lite illa om de små varelserna... HUNDAR!

Fyfan vad äckligt! I en timma har jag fått hoppa på bord och stolar för att Lövqvist's jävla hund ville sätta på mig.. Alltså en hund? De kan la inte tänka? Vart fan fick Pepsi då tanken ifrån, att ens börja jucka mot mitt ben? Haha hund fan höll fast mitt ben så jävla hårt att Louise fick dra bort honom men då börjar idiothunden morra på de som kom när mig eller som skulle ta bort honom från mig..
ÄÄÄÄÄCKLIGT! fyfaan, tänker aldrig mer röra den hunden!  Jag vågar inte gå o lägga mig.. Tänk så kommer han där rusandes in till mitt rum när jag sova, han lyckas ta sig in på något sätt o jag hör ingenting så vaknar jag helt plötsligt till av att svinet är på mig :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0