söööndag..

Blää idag är det söndag så det betyder att det blir skola imorgon, men de gör la inte så mycket för vi slutar ju ändå på torsdag och på onsdag blire Lisiberg med alla nior! Skit skoj, (y) Toppen på snoppen dära. Idag har man inte gjort så mycket mer än att man har suttit vid tv:n och lite sånt, mest tagit det lugnt och haft det mysigt med tini syster. Snart blire duschen för mig sen sova, för ska upp tidigt imorgon ju! hihi

Och Elin! jag älskar dig tack för i fredes det var en underbar dag har alltid lika kul med dig inte för att jag alltid visar det, vill inte ha det såhär du betyder hur mycket för mig som helst! jag älskar dig min solstråle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0