inte så smart!

Vaknade upp brevid hampe idag igen, mysigt mysigt! Hade riktigt kul igår, fast blev ju att man inte kunde hålla ögonen öppna till slut, haha! Drick aldrig när ni är sjuka, det är inte alls smart! Och man får ju självklart inte sova heller.. vaknade upp hela tiden för att Robban Ronja och Hampe höll på o slå på mig:( haha eller kanske inte slå.. Men störigt var det kan jag lova. En aning kul att kunna vara med annat folk med, annars brukar det alltid vara jag o dom vanliga som festar men mycket trevligare med nytt folk. Förutom när saker förstörs och blir snott.. Folk som håller på och snor är ju inte friska. Eller ? Ehm...NAE!
Men nu ska jag upp och vila och senare ska jag räkna matte. Och bilder kommer men det är ju alltid så segt med det. Men vi hörs!



Kommentarer
amelie

det var en riktigt lyckad igår asså ;) det måste vi göra om ily :D <33

2010-06-20 @ 15:06:34
amelie

det var en riktigt lyckad kväll igår asså , det måste vi göra om ;) ** <3

2010-06-20 @ 15:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0