hos min pojk

Nu sitter man hemma hos sin lille pojk o degar. Har inte haft internet hemma på typ en vecka, mycket tragiskt! haha så nu blire att jag kommer sitta här ett litet tag och leka cool! Fyfan skolan hela veckan mycket segt! Hade ett kapitel på mig att göra första dagen sen i tisdes gjorde jag prov och det gick skit bra (Y) fick 28 av 33 hihi nya en stolt liten tös! På måndag blire att jag ska göra prov på kapitel 2 hoppas ju på att det går lika bra för mig då! Men hallååååå eller? Nu är det fan helg så fattar inte precis varför jag sitter här och babblar om skolan, man ska ju inte tänka på den nu? haha aja nu har jag bara snackat om massa onördiga saker så nu ska jag kolla min bilddagbok och facebook! ha det gott!

gammal bild men söt ändå haha (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0