ehm.. ja?

Godmorgon! Jag blev tvingad av min pojkvän att lägga in något roligt men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva, kanske någon gullig text om honom? Hmhm... nae han gör aldrig något sånt för mig så får la bli att jag bara skriver på en massa böjs ist hihi. Men idag blire iallafall att jag och martina ska in till stan och köpa öl, och då kanske jag ska möta upp lilla Ronja och lilla Hanna. Senare ska jag bara ta det lugnt funderar på att slinga håret bara en gång till. Men känns ändå onördigt, så får se hur det blir annars tar jag bara och ber Marika klippa någon cm på mitt hår för det är så slitet sen sätta i hår inpackning! Men vi hörs senare och om jag färgar håret får ni se hur de blir på torsdag.. hihi puss

lilla älsklingen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0