sjukt bra helg!

Förlåt för min dåliga "närvaro" hihi men har värken haft tid eller orkat. I fredes var jag hos Amelie på Paartyy Riktigt kul var det! Igår var jag på Liseberg med Citygården(ungdomsgården i oskarström). Jag hade fett roligt där förutom att jag trodde att jag skulle dö ena stunden av att det var så varmt, men efter en åktur i colorado blev det lite svalare. På liseberg träffade man också på Maria Lundqvist från filmen Heartbreak hotel den filmen är bara så jävla skön. Idag har jag bara solat och badat och flytit omkring. Ska se om jag kan föra över bilder med denna gammla usb, bilder kanske kommer om en stund!

Damp damp damp... Blir bilder någon annan dag för jag orkar inte vänta mer på att denna skiten ska instaleras. Det har hållt på i mer än en kvart nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0