Min dag.

Sjukt grymt varm svettig men mysig dag idag.. Hihi det gick knappt ihop, svett/mys? hmm.. Nja men Min dag började med att Ronja ringde och väckte mig vid elva så jag tog och klev upp vid halv tolv kanske, sen var det bah och ta det lite lugnt och så sen tog jag bussen till oskarström till furulundsbadet med ro. Riktigt skönt i vattnet, jag brukat oftast frysa men idag var det inget sånt fjant. Kanske berodde på att det var så jävla varmt ute? Jo det var nog det! Vid tre tiden tog jag bussen hem och slängde ur mina blöta badkläder och i med lite annat i väskan tills imorgon sen så fixade jag lite innan jag drog till bussen igen, in till stan sen till vallås. Nu sitter jag i Vallås med älsklingen som halv sover. Har haft det så himla mysigt här, vi åt tacos innan och för knappt en timma sen var vi ute på en liten kvällsrunda det var underbart till det började regna mitt i allt! Nu sitter jag fortfarande mätt och så är jag riktigt jävla trött men jag orkar inte sova, känns bara som slöseri med tid nu när det är sommar och allt.. Ja innan har jag lagt mig tidigt och så men nu är det verkligen sommar! Så nu vill man inte slösa bort tiden, eller inte jag då... Det har varit så bra väder idag och igår, ca 34 grader båda dagarna om inte mer! Och nu på kvällarna har det regnat lite smått, och det är en aning härligt! Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på sex and the city!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0