kass början på dagen...


Åwh nu är min förmiddag förstörd, gick upp nyss(TIDIGT) för att jag skulle iväg med ronja och jasse och lite annat folk till stranden så när jag väl har vaknat till helt och gott ut till köket ser jag att det regnar... Och sen nästan precis när jag har vaknat började mamma gnälla över min rökning, hon kan väl låta mig förstöra mina lugnor om jag nu var dum o började, men nae.. Men nu har han åkt för hon passade ju på att dra iväg nu när jag inte skulle till stranden. Men varför klagar hon alltid på att vi aldrig träffasom hon nu bara drar iväg när jag väl är här? Ganska onördigt men men ska Väcka Fredrik nu o se om Jonny är vaken För dom måste kolla film med mig!

åwh min gay till bror:) Men älskar honom!

Bild på Johnny kanske ni kan få senare (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0