Inget på tivo..

Kom hem vid halv tio tiden. Har bara suttit o degat vid tivon hela kvällen och väntat på att Tini skulle komma hem o det har hon precis gjort o vet ni jag blev överlycklig men nu hatar jag den slynan för nu lämnar hon mig för ett lamt lan.. Okej hon är ingen slyna men ... Bläääääh! Nu finns det inget på tv:n heller blir ju emo snart -.- Eller, eh eh eh naaaee! Kanske ska försöka sova? Nae inte det heller nej.. Hjälp mig!!

jag är faktiskt ganska bra på vissa saker som att liksom få mina tjej kompisar som gillar killar som är yngre att fatta att killen ska vara ÄLDRE!! Visst det är säkert många som gillar killar som är yngre än sig men när man är tonåring ska killarna vara äldre ;) de e niiice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0