Åled..

Det blev att jag åkte till lilla åled istället, hämta och lämna lite saker. om någon timma blir det att jag åker till vallås igen, Tini kanske följer med om hampe orkar ha henne där förstås haha :) Fy jag vill ha sol! Det är så tråkigt väder det är så kvavt och molnigt, inte precis det vädret man önskar just nu!

Haha måste bara berätta så söt min pojk är! Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig, går jag in i rummet och då sitter hampe upp och stirrar rätt in i väggen, så jag trodde ju att han var vaken, men nej de var han inte. Helt plötsligt börjar han stamma o skrika om något med datorn. Jag trodde verkligen att han skulle börja gråta han såg så rädd ut. efter bara en liten stund ligger han ner och snarkar, sen när man lägger sig brevid börjar han prata om hur gått bärs är och att alla älskar det (y) Detta tycker jag var lite gulligt och rowligt (a) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0