Sista inlägget för idag.

Nu ska jag måla naglarna o sen försöka sova.. Kommer typ ta flera timmar innan jag får sömn! Blää på det.
Imorgon äre fredag härligt va ? ;) Imorgon blire skolan som vanligt och sen ska jag nog bara sitta hemma och ta det lungt måste ju spara mig tills lördag när vi ska fira älskade Elin! Hade hoppas på att få ha en lugn och mysig dag med Min kärlek men så lär det nog inte bli, han har lite svårt för att sitta inne en helg-dag/kväll . Lite synd dåå va!

Vet ni vad ? Nu har jag bestämt mig för att sluta röka, ingen tror att jag kommer klara de men aa upp till bevis nu!                                                                         Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0