Jag har verkligen svin kul just nu... uhuu-.-

december testet

kärlek

är du kär? - Ja!
i vem isåfall? - Hampus <3
har du dumpat någon? - Ja

har du blivit dumpad? - mm
hur många förhållanden har du haft? - Ett seriöst . De enda som räknas!
har du verkligen varit kär? - Är verkligen kär nu!
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - de har jag nog
är du rädd för kärleken? - nej

badgirl/badboy
har du rökt? - Ja
har du varit full vid fel tidpunkt? - aa
har du haft sex med flera än 20 personer? - Nej
har du haft sex offentligt? - hm...Tror inte de
har du haft camsex? - Nej
har du spelat klädpoker? - Ja.

tycker du att det är coolt att supa? haha neii inte precis.

utseende
hur lång är du? - 168
ögonfärg? - Gråblå typ.
hårfärg? - Mörk blond

stil? - Eh? Min? :$

är du nöjd med ditt utseende? - Ja då. Det antar jag la?
är du mogen? - Haha absolut inte!


fritid
du har varit på läger? - Ja
du skriver låtar/dikter? - När jag var liten.. eh he he
du kör handboll/basket? - Nej

du kör fotboll/innebandy? - Nej
du är ofta med kompisar? - Nja aa joo


INTRESSANT VAAAAAAA VAH VAH VAH ?!?!?!


Kommentarer
F

har du haft sex offentligt? - hm...Tror inte de

det har ni visst det:D

2010-12-16 @ 08:36:08
Anonym

har du haft sex offentligt? - hm...Tror inte de

det har ni visst det:D

2010-12-16 @ 08:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0