Hej hej, hemskt mycket hej..På dig..Och dig!

Hej hopp gummi snopp..

Har inte bloggat något idag så tänkte ba slänga in ett litet inlägg om min dag! Så ja, idag har jag varit inne i stan med Ronja och älsklingen Andrea, men blev inget köp får inte pengar förens imorgon så då blire lite shopping. Vi drog in till stan vid två tiden ronja lämnade tillbaka en klänning o Mini skulle hitta en jacka för det pundhuet har inte tänkt på att köpa vinterjacka förens nu (y) Men självklart hittade hon inget hon gillade, hon kan ALDRIG nöja sig med något ! haha ♥ Vi tog bussen hem igen vid fem tiden o nu har jag legat här och degat, känner mig helt dö i kroppen o har mått illa både igår och idag.. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu innan Nyår, då blir jag lessen! Nu ska jag ba typ... aa puss på er !


Kommentarer
mini

pffft...gör jag visst... (a) ♥

2010-12-28 @ 21:28:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0