Fyfan ..

Jag antar att detta är farväl och ett lycka till.Jag kan inte vara vad du vill att jag ska vara. Jag är ledsen för dessa förändringar, Jag är ledsen att det måste vara såhär.Tro mig, det är lättare att bara låtsas men jag tänker inte be om ursäkt för den jag är..Jag tackar dig för detta hopplösa krig. Efter allt har jag upptäckt att jag är starkare än tidigare! Nu är jag mer, Jag behöver inte dig längre. Jag är ledsen men lyssna noga nu Jag tänker inte säga det igen. Jag är ledsen för dessa förändringar, Jag är ledsen att det måste vara såhär. Tro mig, det är lättare att bara låtsas. Men jag tänker inte be om ursäkt för den jag är..Och det är inte mitt fel att du har blivit den du är och det är verkligen inte mitt eller någons annans fel att allt har förändrats och blivit som de har blivit, du får skylla dig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0