Försovit mig ..

Godmorgon!

Idag försov jag mig riktigt hårt! Jag vaknade vid nio och då fick jag tressa som tusan för att hinna med bussen! Nu sitter jag i skolan och ska kanske börja med smitt arbete? ÅÅh jag orkar inte, mår illa som fan och tror att jag måste spy snart.. Eller kanske äta ? något sånt...

Igår åkte jag hem efter första lektionen och somnade så gott nästan direkt när jag kom hem. Vid sex tiden körde Stefan mig och Elin och Tini till Pappas grav. Jag må då säga att jag har världens bästa vänner! Jag är så lyckligt lottad som har er.  Och Elin ett sort extra tack till dig, du betyder riktigt mycket jag älskar dig snygging!♥


Kommentarer
elin

åhh gumman du är bäst ! kommer alltid finnas för dig :) älskar dig såååå himla mycket <3<3<3<3

2010-12-04 @ 17:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0