Förlåt!!

God kväll allihopa!

Som ni ser så har jag inte bloggat något nu i helgen så förlåt! Hade tänkt o skriva lite om varje dag nu från i fredes då det också var julafton..

Fredag:
Då var det ju som sagt julafton och den firades ju med familjen och lövqvist. vi hade mysigt med massa fet äcklig julmat haha.. inte så himlans förtjust i det hehe! Fick också en massa fina saker, jag ska nog tacka mest för kläderna tror jag för det var något jag verkligen behövde, är så jävla trött på mina gamla haha! Senare mot kvällen kom min älskling hit och då blev det en massa julmys!!

Lördag:
Igår vakande jag upp med min älskling brevid mig. Han åkte hem någon gång vid tre kanske, sen låg jag bara o tog det lugnt och på kvällen kom Malin hem till oss och sen bar det av till oskarström på fest, ett tag sen jag drack sprit och jag ångrar nu att jag gjorde det haha mår så jävla kasst dagen efter! Och när jag är full älskar jag typ o göra Hampus arg på mig... Så varje söndag är " Förlåt älskling" det första jag säger.. Haha hatar när jag är sån mot honom! Kan ju ba tänka mig hur mycket han stör sig på mig vid de tillfällerna !

Jag, Tini, Teddy och Anders igår!


Malin tini och jag!

Söndag:
Idag har det inte hänt så mycket jag och älsklingen har nog för det mesta bara legat nere i soffan och glott på film o sovit och ätit! haha.. Jag kom hem för ca en timma sen och nu har jag bara suttit här vid datorn och nu ska jag nog ta o göra något att äta. Puss på er! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0