6 December- Min älskade Elins födelsedag!

Godmorgon Godmorgon!

Vet ni vad? Idag är det Elins Födelsedag! Så ett stort grattis till min kära vän! ♥
Igentligen borde jag vara i skolan nu, men jag hann inte med bussen så jag får vänta tills bussen vid halv två går så jag är hinner vara i skolan i en timma o då ska våran kurator till våran klass för den där skiten om att vi i klassen ska lära känna varandra? Uhuu inte precis lönt o gå i skolan idag men men jag måste ju ?

Min gårdag var där emot mycket bättre än vad jag kan säga att jag tror att denna kommer bli..Älsklingen sov här igår och sen låg vi o mös o degade vid tv:n. Han stannade tillockmed kvar hos mig efter att vi hade vaknat vilket han inte brukar när han sovit här så de var ett stort plus! Vid halv fyra åkte jag och Hampus in till stan och solade sen åkte jag med Han och hans syster hem till henne där det blev mat och mys. :)
Nu hade jag tänkt o fixa mig lite till sen aa vänta tills jag åker till skolan? Pussen så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0