yaay dator med internet

Kom nyss hem te Lisa, har inte kunnat blogga hemma, för datorn har gått sönder o internet funkar inte på min dator nu så blev la lite sur. Igår var jag med felle som jag inte träffat på skit länge! Hade riktigt kul/mysigt.
Jag Martina Hanna o Jasse ska snart åka te Oskarström o fixa dricka eller snart o snart hanna är ju inte den snabbaste när hon duschat (y) ikväll vet jag inte riktigt vad som händer antingen fest eller bara ta det lugnt för imorgon åker jag iväg igen fast är bara borta te tisdag, ska till varberg med Felle Och Sandra Fröhnert kusinerna hehe. Ska te FunCity och bo i en lite mysig stuga hihi! Men jag kanske skrever mer sen om jag får tag på dator, Jag får ju hoppas att jag får låna Mammas dator te Varberg med hihi. Ha de bäst för de ska jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0