Småland här kommer jag!

Hej och förlåt för att jag inte har varit så aktiv på senaste tiden.  Har inte varit vid datorn över huvudtaget. Just nu sitter jag på tåget till värnamo,  sen ska jag sitta där o vänta i tjugo min för att komma vidare till jönsköping där farmor och faster hämtar upp mig sen bär det av till lilla Farmor. Stannar där i drygt en vecka blir skönt att komma ifrån Halmstad lite. Men kommer dock sakna min Hampus o mina vänner haha, nae de låter typ som att jag ska vara borta ett jävla tag..(jävla tönt Elisabeth) Hihi nae men vad ska jag mer skriva än att det suger att sitta på tåget i 2 till 3 timmar helt själv -.-

Helgen har iallafall varit någolunda bra förutom att man har trampat i glas o sedan tvingat mig själv att gå i högklackat på Marin festivalen, då är men ganska dum... Men jag har ju klart aldrig sagt att jag är smart hehe. Kom precis till Kinnared inte för att jag har en aning om vart de ligger.. Men men nu slänger jag in några bilder från hegen.

Simon känner sig rik ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0